Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товару Шановні покупці, Ви маєте право на повернення придбаного у нас товару протягом 14-денного терміну від моменту його отримання. При цьому товар, що повертається, має відповідати таким умовам: цілісна упаковка, без сторонніх наклейок, маркувань та написів. чистота, відсутність механічних пошкоджень і ознак експлуатації товару збережений товарний вигляд, повна комплектація наявність розрахункового документу, що підтверджує покупку наявність гарантійного талону. Повернення товару здійснюється за погодженням сторін на підставі накладних на повернення. Товар може бути повернений вибірково, якщо частина покупки не відповідає зазначеним вище вимогам. Товари що не підлягають поверненню До переліку товарів належної якості, що продаються в нашому магазині та не підлягають обміну або поверненню відносяться “захисні рукавиці”. Поверненню не підлягає товар, якщо: він був у використанні; відсутня або пошкоджена упаковка товару; товар має видимі технічні пошкодження; відсутній чек або гарантійний талон. Всі інші товари, що відповідають умовам вище, можуть бути поверненні в магазин протягом 14 днів після покупки. Гарантія На всі придбані в нашому магазині товари діє офіційна гарантія від виробника (підстава - стаття 7 закону України "Про захист прав споживачів"). Дефект / брак / фальсифікація товару Весь придбаний у нашому магазині товар є гарантовано оригінальним, так як продається безпосередньо від офіційного представника в Україні. Тобто товар на наш склад поступає безпосередньо з заводу-виробника (без посередників). Тому фальсифікат 100% виключений! Що робити, якщо ви виявили дефект або брак товару? В першу чергу зв'яжіться з менеджером нашого магазину — він підкаже вам подальші кроки. Скоріш за все вам потрібно буде подати товар на експертизу, тобто відправити його в сервісний центр Könner & Söhnen®. Протягом 14 днів з моменту прийому товару СЦ видасть заключення. Після отримання заключення з підтвердженням браку/дефекту, вам буде запропонована компенсація або заміна товару. Контактна інформація З приводу питань щодо процедури обміну/повернення товару звертайтеся за телефоном: +38 (067) 31412 37
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.